راهنمای خدمات پس از فروش

فروشگاه اینترنتی لیدولند به جهت اطمینان خاطـر و رضایتـمندی بیـشتر مشتریان، برای کالاهای خود فرصت 7 روزه بازگشت رایگان را در نظر گرفته است، این تاریـخ از زمان تحویل کالا به مشتری است. برای بهره مندی بهتـر از خدمـات پـس از فـروش و استفاده از این سرویس، لطفاً به موارد زیر توجه نمایید:

مراحل بازگرداندن و تعویض کالا

  • با شماره ………. از طریق واتساپ تماس بگیرید.
  • به سایت لیدولند بروید و در بخش “تماس با ما” درخواست خود را در کادر متـــن پیــــام بنویسید.
  • درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@lidoland.ir ارسـال نمایید.
  • پس از هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لازم است مشتری فرم بازگشت کالا را به دقت تکمیل کرده و به همراه محصول ارسال نماید.
  • لازم است کالا به دقت بسته بندی شود به طوری که در فرآیند ارسال به کالا آسیبی وارد نشود. کالا را به خوبی بسته بندی کرده سپس در جعبه پست قرار دهید ویا به سیستم حمل و نقل مورد تایید لیدولند تحویل دهید.
  • برای دریافت هزینه بازگرداندن کالا، روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان لیدولند هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتساپ برای بخش امور مشتریان لیدولند فرستاده شود.
0/5 (0 نظر)