راهنمای خدمات پس از فروش
فروشگاه اینترنتی لیدولند به جهت اطمینان خاطـر و رضایتـمندی بیـشتر مشتریان، برای کالاهای خود فرصت 7 روزه بازگشت رایگان را در نظر گرفته است، این تاریـخ از زمان تحویل کالا به مشتری است. برای بهره مندی بهتـر از خدمـات پـس از فـروش و استفاده از این سرویس، لطفاً به موارد زیر توجه نمایید:
- تمامـی کـالاها گارانتی اصالــت و سلامت فیزیکی دارند و پیش از ارسال توسط کارشناسـان لیدولند کنترل شـده انـد در صورت وجود مغایرت در ظاهـر فیزیکی کالا با اطلاعــات ارائه شـده در وب سـایــت و یـا هر گونـه آسیـب یا ایراد فیزیـــکی لازم اسـت مشتـری طــی 24 ساعت موضوع را به واحــد خدمات پس از فروش لیدولند اطلاع دهد .
- در صورتی که مشتری قصد تعویض محصول را داشته باشد، یـا از خرید خـود منـصرف شده و قصد بازگرداندن کالا را داشته باشد لازم است در اولین فرصت (حداکثر تا 7 روز) موضوع را به واحـد امور مشتــریان لیدولند اطلاع دهــد.
- تعویض و یا استرداد محصول فقط در زمانی انجام خواهد شد که محصول از لحاظ سایز از سمت لیدولند اشتباه ارسال شده باشد و یا ایراد فیزیکی در محصول از سمت لیدولند باشد.
- کالاهای برگشت داده شده، توسط کارشناسان لیدولند بررسی شده و در صورتی که به دلیل مسائل بهداشتی قابلیت بازگشت و یا تعویض را داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد در غیر این صورت کالا به مشتری بازگردانـــده می شود. لازم به تاکید است به دلیل مسائل بهداشتی کالاها حتی اگر یکبار مصرف شده باشد بدون پلمب قابل بازگشت نیست.
- در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد و استفاده نشدن کالا به تأیید کارشناسان لیدولند برسد کالا برای مشتری به صورت رایگان تعویض خواهد شد و یا در صورت انصراف از خرید هزینه کالا حداکثر طی سه روز کاری به حساب مشتری واریز می شود.
- در ایام حراج هزینه حمل کالا برای مرجوع شدن آن بر عهده ی مشتری می باشد.
- کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف لیدولند ارسال می شوند و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج می شوند، مشمول هیچ کدام از شرایط خدمات پس از فروش لیدولند نیستند و لیدولند به دلیل هزینه صفر آنها هیچ گونه خدماتی را نمی تواند در این خصوص ارایه کند.
مراحل بازگرداندن و تعویض کالا
- 1-در تماس با لیدولند ، ارسال پیام به واتساپ امور مشتریان یا ارسال ایمیل درخواست خود، لازم است شماره فاکتور خرید را اعلام کنید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با امور مشتریان لیدولند اکیداً خودداری نمایید.
- با شماره ………. از طریق واتساپ تماس بگیرید.
- به سایت لیدولند بروید و در بخش “تماس با ما” درخواست خود را در کادر متـــن پیــــام بنویسید.
- درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@lidoland.ir ارسـال نمایید.
- 2- تکمیل فرم بازگشت کالا:
- پس از هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لازم است مشتری فرم بازگشت کالا را به دقت تکمیل کرده و به همراه محصول ارسال نماید.
- 3-بسته بندی کالا
- لازم است کالا به دقت بسته بندی شود به طوری که در فرآیند ارسال به کالا آسیبی وارد نشود. کالا را به خوبی بسته بندی کرده سپس در جعبه پست قرار دهید ویا به سیستم حمل و نقل مورد تایید لیدولند تحویل دهید.
- 4- دریافت هزینه بازگرداندن کالا
- برای دریافت هزینه بازگرداندن کالا، روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان لیدولند هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتساپ برای بخش امور مشتریان لیدولند فرستاده شود.
توجه
هزینه های بازگرداندن کالا به روشی به غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید لیدولند در تهران و یا پست عادی سفارشی به عهده مشتری خواهد بود.
0/5
(0 نظر)